Aseara (n.a. vineri, 17 decembrie 2010), la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti, au fost decernate Premiile ForeverFolk pe anul 2010. Iata pe scurt lista premiilor:
Artistul folk al anului 2010: Nicu Alifantis
Cel mai bun tanar artist: Alexandra Sidor
Albumul folk al anului 2010: Nicu Alifantis – Cantece de semineu
Cea mai buna piesa folk in 2010: Nicu Alifantis – Cantec de gradinar
Evenimentul folk al anului 2010: Seria de concerte “Intamplari in orasul cu oameni”
63 thoughts on “Laureatii Premiilor ForeverFolk 2010”
sorin
(18 December 2010 - 15:45)yupyyyyyyyyyyyyyy
george231
(18 December 2010 - 17:18)cine-mparte ,parte-si face,nu?cum se face ca la capitolul nominalizari,unul dintre cei mai mari folkisti,Vasile Seicaru, nu era nici macar nominalizat la nici una dintre categorii?Nu vreau sa vorbesc despre altii,dar simpla lipsa chiar si a nominalizarii a lui sau a altor artisti spune tot…si ce face Alifantis,marele castigator?La festivale canta putin si repede,melodii scurtate,sa plece cat mai repede,iar la concertele lui are niste preturi uriase.
Marius
(18 December 2010 - 17:29)@george231 – la intrebarea asta am mai raspuns o data despre asa-zisele nominalizari. In acest an nu au existat nominalizari. Cat despre “cine-mparte, parte-si face”, chiar nu inteleg ce vrei sa spui. A luat ForeverFolk vreun premiu si nu ma prind eu?
flori
(18 December 2010 - 20:01)a fost o atmosfera foarte faina! felicitari!
Acelasi Dany
(19 December 2010 - 11:33)De acord cu j.v. 😀
Si asta s-a vazut foarte clar la sectiunea “Cel mai bun tanar artist” …. S-a lucrat intens in ultima zi de vot sa ajunga pe primul, sau al doilea loc … altfel, de pe locul 4 in votul publicului nu avea cum sa iasa invingator.
“Felicitari” organizatorilor !
Oare de ce in tara asta totul este o “facatura” ????
Marius
(19 December 2010 - 17:23)@Dany – nu am de gand sa intru iar in polemica – nu doar publicul decide un premiu, iar daca 13 oameni (cei din juriu) care au ceva legatura cu folkul i-au vazut pe Descantec (evident favoritii tai) doar pe locul 3, asta poate insemna ceva. Mesajul tau ramane, atat timp cat esti capabil de o exprimare civilizata. Pe munca si pe timpul meu, nu permit nimanui sa ma jigneasca. Si cu asta am incheiat discutia. Vreti sa dezbateti cancanuri, accesati alt site.
Dany
(19 December 2010 - 17:38)@Marius – Am inteles. Tu esti cel care taie si spanzura pe acest site :)) Am vazut ca ai sters unele comentarii … Stergele si pe ale mele.
Mult succes in ceea ce faci.
Si apropos …. vreau sa vad si eu clasamentul … cu voturile juriului si ale publicului. Daca se poate face public …. 😀
prince
(19 December 2010 - 18:41)am votat si eu pe aici şi cred că într-adevăr multe lucruri dau de gândit,voi ştiţi dedesubturile,dar vă veţi convinge că dacă e cineva să dea decoraţii false ele sunt un minus de valoare de fapt din alte considerente,dacă e sa aveţi şi alte simţuri decât practice,prea puţin valabile şi pe moment doar cu valabilitate
prince
(19 December 2010 - 18:46)munca asta de care ziceai,atât timp cat e o muncă de imagine e o mare responsabilitate in primul rand de fapt din toate punctele de vedere,Marius,nu o oportunitate de orice fel
Marius
(19 December 2010 - 19:10)@Dany – sa iti raspund pe rand:
1) da, eu sunt cel care taie si spanzura – atat timp cat cei care comenteaza au o anumita decenta, comentariile raman.
2) oricand vrei, iti pot arata clasamentele offline – nu am acordul celor care au votat in juriu sa le fac publice – cele ale publicului sunt… publice.
@Prince – ai dreptate cu responsabilitatea. Tocmai de aceea nu am decis noi, cei din echipa ForeverFolk cine sa ia premiile, desi puteam face si asta foarte usor, ca pana la urma sunt Premiile ForeverFolk. Dar am considerat ca e mai corect sa participe si publicul, pentru ca el e cel pentru care cantam (artistii) si scriem (cei din echipa). De asemenea, am incercat sa includem si oamenii care au demonstrat ca se pricep la folk si la muzica in general (cred ca e greu de contestat prezenta cuiva in juriu). Daca e bine sau rau, vom vedea.
enuţă
(19 December 2010 - 19:14)distractiv,vine şi părintele V. de sărbători, ia si el cunoştinţă de suflul compatrioţilor,şi e ba cenzurat ba mirat de ce găseşte la românii lui,are el mult simţ al umorului dar e departe de bătaia de joc,chiar are nas pentru ea/vezi pe cine ai cenzurat,Marius,pe fratele nostru drept de departe !
Marius
(19 December 2010 - 19:21)@enuta – crede-ma, si eu stau foarte bine cu simtul umorului, cei care stiu ceva despre mine sau m-au vazut pe scena pot confirma. Cine e, chiar nu ma intereseaza. Mai sunt si altii care au comentat impotriva mea si inca apar pe site.
prince
(19 December 2010 - 19:25)argumentele tale nu prea ţin,nu cred că un juriu de 13 avea asa motive de depunctare unde se văd depunctări masive,ne mai pricepem şi noi la muzică,cum a spus @Dany,să vedem dacă poate fi transparenţă
Marius
(19 December 2010 - 19:28)@prince – despre ce depunctari vorbesti? cum i-am spus si lui Dany, offline, va pot arata cum a votat juriul, dar nu am acordul lor sa le fac publice.
enuţă
(19 December 2010 - 19:28)ei,dar părintele are prostul obicei să se informeze foarte bine înainte să vorbească ,oricum pleacă lămurit,bravos!
Marius
(19 December 2010 - 19:36)@enuta – dar vad ca ironia e o calitate de grup – imi pare rau, dar nu e genul meu de discutie.
prince
(19 December 2010 - 19:38)presupun că dacă vor fi contestaţii de la cei depunctaţi veţi fi nevoiţi să le faceţi publice,aşa că îi încurajăm pe cei în cauza să conteste.Descântec chiar sunt buni,şi ca mesaj şi tehnic şi artistic,un exemplu,şi din câte ştim alte jurii le-au acordat Marele Premiu
Marius
(19 December 2010 - 19:49)@prince – nu sunt nevoit sa fac nimic public, dar le pot arata si lor cum s-a votat fara probleme daca vor (am vorbit cu Radu si nu mi-a spus nimic). Sunt perfect de acord cu afirmatia ta ca sunt buni si daca imi permiti un comentariu care sa demonstreze asta – am facut parte din juriul care le-a acordat Marele Premiu la Suceava 2010 si cel care a propus ca premiul de interpretare de la Vatra Dornei 2009 sa fie scindat in 2 – individual si de grup – castigate de Mariana Butnaru si Descantec. Sau macar uita-te pe prima pagina a site-ului sa vezi ce concerte sunt pe prima pagina.
Dany
(19 December 2010 - 20:04)@Marius – Mi-am muscat limba si am zis ca nu mai comentez … dar … explica-mi si mie …
1. Cum putea un nominalizat de pe locul IV in votul publicului, sa fie invingator ?
2. De ce “invingatorul” s-a ridicat in clasamentul publicului DOAR in ultimele 24 de ore ? Atunci si-au dat seama toti – cei 14 :D- ca Alexandra 😀 trebuie sa aiba mult mai multe voturi din partea publicului ???? ……..
In incheiere ….
Intr-o buna zi – si sigur va veni acea zi – iti voi demonstra cum se fura la aceste voturi “protejate” de IP; de care-mi spunei ca, daca-ti demonstrez, vei lua masuri!
Mult succes in ceea ce faci ! – pentru ca, in alta ordine de idei, chiar imi place ceea ce faci – si pe scena si pe site !
prince
(19 December 2010 - 20:11)şi îmi permit să adaug,au crescut constant şi oricând în voturile publicului,iar acum au fost în voturi la peste 100 voturi distanţă,pe primul loc,deci de unde masiva depunctare?Probabil Radu e mai pacifist ,probabil a fost anul premiilor de gentileţe,voi ştiţi mai bine
Marius
(19 December 2010 - 20:12)@Dany sper ca nu ti-ai muscat limba prea tare 🙂 (asta ca tot ma acuza lumea ca nu stiu de gluma). Si multumesc de apreciere, tinand cont de cate “dezbateri” au loc, chiar ma onoreaza.
pot sa iti raspund cu o intrebare? Cum se face ca descantec au primit 200 de voturi in 3 ore cat am fost eu la Steve Vai in (surpriza) ultima zi de vot? Si daca spui ca stii cum se fura, nu cumva tu ai facut asta? Sau, poate ai facut-o pentru Alexandra Sidor, ca eu sa “te prind” si sa o descalific pe ea! :)))
Apreciez umorul si sugestiile, dar hai sa nu batem campii cu gratie. Nu de alta, dar eu scriu de la Orsova, de pe computerul cuiva si net de imprumut.
prince
(19 December 2010 - 20:23)probanil 200 de fani care au votat doar de pe un IP,au fost informati sa mai voteze de pe un IPdar la ei nu e batator la ochi ca mereu au avut in jur de 4oo voturi in” palmares.”,din 400 pot iesi inca 200,dar din 100, 400…..
Marius
(19 December 2010 - 20:27)@prince – eu nu pot spune ca cineva a furat, nici pt X, nici pt Y – in plus, nu e vorba de “cat de mult a furat” unul sau altul, ci de principiu. si ca sa raspund la comentariul precedent, 50% conteaza mult, deci votul juriului a contat. Din pacate pentru Descantec, destul de mult. Iar diferenta intre Locul I si Locul II a fost infima (0.5%).
Raluca
(19 December 2010 - 20:28)In momentul in care se realizeaza o votare 50% publicul, 50% juriul..cu un simplu calcul matematic. chiar poate doar publicul decide? Simpla matematica in care se adauga voturile juriului,atat.Daca juriul voteaza altfel decat publicul este imposibil sa ramana acelasi punctaj.Logic? Cu parere de rau dar lectii interactive de matematica pe un site de folk… greu. Si ca sa explicam cum e cu adunari procente si alte calcule deja repetam notiuni elementare.Oricate mii de voturi ar fi adunat cineva se transormau in procentaje si repet, mai multa matematica de atat nu are sens sa explicam aici.
Dany
(19 December 2010 - 20:34)@Marius – Nu ma intereseaza unde esti si de unde imprumuti net-ul 😉 …. ce ma intereseaza este ca NU VREI sa recunosti ca a fost o FACATURA! … oricum nu vei putea recunoaste 😀
Descantecul a luat voturi constant in toate zilele … doar un singur nominalizat … doar in ultimele 24 de ore …
Nu crezi ca cei de la Descantec (4 fiind) au invitat toti cunoscutii sa-i voteze – au condus clasamentul 95% din perioada de vot – fiind loviti (sunt copii) in orgoliu ? – chiar tu ziceai ca nu poti opri ca nominalizatii sa trimita invitatii la a vota prin orice mijloace …
Asa iti raspund, cum, au primit 200 de voturi in 3 ore … asa cum zici tu
Urmareste votul, si vezi de unde au venit acele voturi … aproximativ cele 200 – nu din Iasi, cum m-ai acuzat …
prince
(19 December 2010 - 20:36)Ce juriu obiectiv poate anula o diferenţă de 100 voturi peste la o formaţie nicicum de contestat ,şi ce juriu obiectiv ar putea contesta un eveniment de valoarea Folk YOU cu tot ce implica el,fara sa poata suplini o diferenta de 35 voturi?Dacă încercăm să fim obiectivi, aceste întrebări lasă de gândit
Marius
(19 December 2010 - 20:40)@Dany – incepi sa intreci limita bunului simt si risti sa patesti ca domnul care comenteaza in alte parti. Asa ca ori pastrezi decenta in ce scrii, ori inchidem la ghiseul de “sugestii si reclamatii”.
Eu nu trebuie sa cred nimic, ci doar sa urmaresc ce inregistreaza un counter si sa il coroborez cu ce a votat juriul. Pentru ca se pare ca asta nu puteti voi sa acceptati – ca pe Descantec (ma repet, din pacate) nu i-a votat juriul in aceeasi masura.
Marius
(19 December 2010 - 20:43)@prince – tu nu intelegi ca nu e vorba de numar de voturi si de procentaje? Si cine crezi ca e mai obiectiv, tu ca fan descantec sau juriul care, din cate stiu eu, nu are vreo legatura de rudenie sau vreun interes comun cu vreunul din concurenti?
prince
(19 December 2010 - 20:56)Eu nu constat decât că nu erau motive de depunctare obiective dar depunctările totuşi au fost şi motivele nu par deci obiective,dacă sunt,probabil sunt şi constructive să educe gustul publicului şi calitatea concureţilor,deci ce motiv ar fi să nu fie la vedere?
Marius
(19 December 2010 - 20:59)@prince Nu e vorba de depunctare, ci de punctarea altor concurenti de catre juriu. In clasamentul juriului, Descantec s-a situat pe locul 3.
prince
(19 December 2010 - 21:04)punctarea neconforma cu valoarea demonstrată e tot depunctare.
Marius
(19 December 2010 - 21:07)@prince asta e parerea ta si ai avut dreptul sa ti-o exprimi prin votul acordat cui ai considerat ca merita. Juriul a votat pe cine a considerat ca merita si l-a exprimat prin grila de vot.
Dany
(19 December 2010 - 21:08)@Marius – Tu nu mi-ai raspuns – de fapt – la singura mea intrebare ! Cum putea – apropos de matematica Ralucai 😉 – un nominalizat – din pacate doar pe locul IV – sa iasa – ca asa vroia juriul – pe primul loc ?….
Doar adunand voturi pe ultima suta de metri ! Cum ? Ti-am zis … cu prima ocazie iti demonstrez!
Aici nu e vorba de Descantec sau – daca ai uitat cumva Alexandra Andrei, care s-a batut cu Descantecul pe toata perioada votului, mai putin ultimele 24 de ore.
Si … daca tu crezi ca, eu intrec limita bunului simt, atunci …
prince
(19 December 2010 - 21:10)cum locul 2 era probabil insuficient ca ei să nu ia premiul,aruncarea lor tocmai pe 3 (de pe 1 mereu )e puţin mai mult îndoielnică,orice argumente aduceti
Marius
(19 December 2010 - 21:19)@Dany – rezultatele finale au fost Descantec (34,65%), Alexandra Sidor (26,9%), Alexandra Andrei (17.02%). Si astea au fost luate in calcul, nu ce presupui tu ca trebuia. Deci toata discutia noastra de aici porneste, daca vrei sa discutam.
Oricand vrei si poti sa ne intalnim, iti arat grila mea de vot – ca sa vezi preferintele mele si poate intelegi ce “facatura” as fi facut eu daca asta imi propuneam.
Marius
(19 December 2010 - 21:22)@prince – ai grija la limbaj si tu – ai un mesaj sters de mine. Cat despre locuri, iti repet – si la juriu tot prcentajul a contat. Ce a votat fiecare din juriu nu pot argumenta, ci doar constata.
prince
(19 December 2010 - 21:28)eu am vorbit foarte politicos/revin la constatarile celor dinaintea mea,se pare ca unele lucruri le iei personal,nemotivat.Reformulez :cred ca un juriu obiectiv si impartial,la evenimente ar fi cotat ce a iesit pe locul 1 ,conform cu valoarea ,abia pe locul 4-5.Gresesc si gresesc sa am o parere ,zic eu,in mare masura NU diletantistă?
Dany
(19 December 2010 - 21:31)@Marius – Respect pentru tot ceea ce faci! Ma repet !
Dar raspunde-mi! de ce Alexandra Sidor a luat voturi (si foarte multe !) in ultima zi ? Altfel, nu batea la ochi !!! Nu aveam ce comenta !
Da-mi o explicatie simpla si logica 😀
Marius
(19 December 2010 - 21:35)@Dany – nu face obiectul discutiei noastre. Ti-am spus de unde accept orice discutie.
Marius
(19 December 2010 - 21:39)Mult mai bine reformularea – doar ca nu sunt de acord cu tine. Spre deosebire de tine, eu nu imi permit sa afirm ca tu esti un diletant, cum lasai tu sa se inteleaga despre juriu ca nu ar fi respectabil.
Juriul e format din oameni avizati (asta e parerea mea si a echipei mele, ca altfel nu ii alegeam, nu?) si care nu cred ca au party-prix-uri cu cineva sa il voteze. Pe omul care a organizat Seria de concerte din Bucovina il cunosc doar 3 sau 4 din ei. Si pentru mine a fost o surpriza ca a ramas pe primul loc dupa cumularea voturilor, la fel cum a fost o surpriza URIASA ca Folk You a fost doar pe locul 3 in preferintele juriului.
Si ce voiam eu sa castige, a iesit undeva pe 4 sau 5.
Dany
(19 December 2010 - 21:42)@Marius – Multumesc! M-ai convins. Inchei aceasta discutie.
Succes in tot ceea va propuneti sa realizati!
prince
(19 December 2010 - 21:44)nu am spus cuvântul diletant referitor la juriu,îmi asum că am spus “un juriu care se respectă”,asta include a fi imparţial şi obiectiv/chiar ar fi constructive aprecierile detailate ale juriului în acest caz!
prince
(19 December 2010 - 21:49)ei,acolo e problemă mai complicată decât apare sau transpare ,acolo unde ziceai de 3-4,
Marius
(19 December 2010 - 21:53)@prince – Am modificat si eu comentariul meu – scuzele de rigoare – am dat aiurea un tab si a publicat o versiune anterioara. Nu am de ce sa ma ascund ce as fi vrut sa iasa: Festivalul de la Alba Iulia. N-a avut nici o sansa din pacate.
prince
(19 December 2010 - 21:55)ei,dar Radu e pacifist,Folk you pare detasat,vor ramane premiile de gentilete anul acesta,poate au nevoie castigatorii de incurajari si altii trebuie sa cedeze primii,asa ca cedam si noi!Totusi hai sa fie concursuri frumoase si la vedere si sa intelegem si noi ceva din ele ca asa sta bine fenomenului artistic oricare ar fi el !
Marius
(19 December 2010 - 21:56)@Dany si @prince – consider ca am dezbatut suficient subiectul – riscam sa ii plictisim pe restul celor care mai trec pe-aici (nu sunt multi, cateva mii :-)). Va respect pasiunea cu care ii sustineti pe Descantec, imi doresc sa am si eu fani la fel ca voi care sa ma sustina la o adica. Pot sa accept ca nu sunteti de acord cu rezultatele premiilor, poate sa si inteleg atitudinea voastra.
Dar nu am nici o temere sa spun ca ce a iesit nu e modificat in nici un fel de mine sau altcineva din echipa, tot ce am facut a fost sa centralizez datele de la juriu si public.
Va multumesc pentru discutii.
Marius
(19 December 2010 - 21:58)@prince – sa stii ca am postat comentariul pana sa il vad pe al tau – deci gand la gand. Multumesc inca o data.
alexandra sidor
(20 December 2010 - 01:56)Buna. Sunt Alexandra Sidor.
In primul rand vreau sa felicit pe toti cei nominalizati pentru premiu. Ii cunosc pe toti, am petrecut clipe minunate si unice alaturi de ei. Pentru mine fiecare dintre cei nominalizati este cel mai bun tanar artist si suntem impreuna cea mai buna gasca de “tineri artisti”. Ii ascult pe toti, le cant pisele si ma gandesc la ei cu mult drag. Toate concursurile sunt pentru noi, cei care cantam, o oportunitate de revedere si de petrecere a unor momente unice intr-o viata trecatoare. Si acest concurs parea a fi o astfel de oportunitate, dar din pacate s-a transformat in altceva . . .
Inteleg comentariile si e foarte bine ca se comenteaza. Cei care ati comentat sunteti fani adevarati si va luptati pentru ceea ce va place. E bine si imi pare bine ca va place folkul si mai ales ca va place si ii sustineti pe cei tineri care canta. Este nevoie de asa oameni
Dar pentru ca sa nu cada vina asupra juriului sau organizatorilor, cred ca sunt cea mai in masura sa dau un raspuns la ceea ce s-a intamplat cu voturile pe care le-am primit in numar asa de mare intr-o perioada atat de scurta :
Eu nu ma promovez. Nu-mi plac astfel de lucruri care in care uitam de arta si dam din coate sa iesim pe asa numitul loc 1, care este doar o eticheta, lipsita de semnificatie, de folos si uitata repede. De aceea nu am spus nimanui de acest concurs, atunci cand s-a dat startul votarilor. Nu mi-am pus link-ul de votare la mess, nu am trimis prietenilor, colegilor, rudelor. Am tacut. Acest lucru s-a reflectat clar in numarul redus de voturi . . . Din greseala, in acea zi in care au inceput sa creasca voturile, am spus familiei de acest concurs. Si familia (cam numeroasa ce-i drept) a luat initiativa, astfel ca de la o casa s-a raspandit vestea la un sat intreg, la un oras intreg, la un judet, la oameni din alte tari, la oameni la care le cant de drag si care ma ascuta de drag, si ceea ce e mai frumos, la multi copii care ma cunosc, care ma sculta cantand si care se pare ca se descurca cu tehnologia moderna.
Am aflat de cresterea voturilor post factum. Pentru mine a fost mai surprinzator decat pentru voi si emotionant ca este atata lume de care nu stiu …
Dar si trist in acelasi timp. Nu se merita un asfel de premiu daca el produce ura si tristete
In speranta ca acest mesaj va mai linisti lucrurile ….
Multumesc, Alexandra Sidor
sorin
(20 December 2010 - 13:21)personal trebuie sa recunosc faptul ca am mituit grosolan juriul,votantii.pe administratorul site-ului,pe toti cei care erau impotriva faptului ca un obscur loc din bucovina poate produce asemenea dureri de cap lumii.intrebarea mea e de unde stie omul care cu atata vehementa reclama nimicnicia acestor intamplari ,cam ce au insemnat ele?recunosc de asemenea ca as fi furat voturi daca as fi reusit,ca nu am dormit nopti intregi visand imbogatirea materiala si spirituala ce urmeaza castigarii acestui extraordinar premiu.cu rusine trebuie sa recunosc faptul ca am santajat pe toti cei care au avut un cuvant de spus in acordarea premiului cum am putut.e usor sa critici un lucru facut cu multa truda,alergatura si bani.cam atat.
prince
(20 December 2010 - 18:17)Alexandra pare sincera.Sa ma inveti si pe mine cum sa pastrez un secret 2saptamani fata de familie,cateodata poate fi folositor…
Sorin,truda,alergatura,bani(la investitii te refereai,nu?)peste tot,la toate evenimentele mentionate,la profesionalism ai uitat sa spui dar speranta moare ultima si e perfectibila !
Premiile s-au dat deci sunteti buni de cinste!:-))
Marius
(20 December 2010 - 20:27)@Sorin, @Prince si @toti ceilalti – daca premiile ForeverFolk, in fond pur simbolice (iar cand spun pur, sa stiti ca sunt Pur Universal), au starnit atatea discutii si atatea suspiciuni, inseamna ca sunt chiar importante. Un motiv bun ca la anul sa nu le mai organizam 🙂
sorin
(20 December 2010 - 21:16)atata scandal pentru o afinata?dece nu spui asa monser?
anul Alifantis | Inimi pentru alte inimi
(21 December 2010 - 15:16)[…] 17 decembrie au fost acordate premiile Forever Folk, iar Nicu Alifantis a primit 3 premii, pentru cel mai bun album din 2011, cea mai buna piesa si […]
Ioana
(21 December 2010 - 21:37)prince,ai fost vreodata la aceste Intamplari? Hai sa nu vorbim in necunostinta de cauza. Un artist il poti judeca dupa impresia online,dar un eveniment?Intamplari in Orasul cu Oameni a educat,practic,cateva orase care nu cunosteau esenta folkului. Au fost peste 40 de concerte intr-o singura vara,si toate facute fara mii de euro.
Alexandra Sidor
(24 December 2010 - 12:58)[…] urmă cu o săptămână avea loc Gala Premiilor ForeverAlifantis (pardon, ForeverFolk) 2010. Asta e gluma mea preferată față de Make (organizatorul galei) întemeiată de faptul că […]
Ion Marinescu Turla
(26 December 2010 - 09:10)Multumesc pentru nominalizare dragilor!Multumesc pentru voturi!Munca in sfera trimiterii poeziei spre un public ce pare s-o doreasca din ce in ce mai putin,nu e usoara.De aceea,imbracarea ei in haine muzicale e poate forma cea mai simpla de-a o face accesibila publicului din ce in ce mai dificil,acum la inceput de secol 21.
Anul acesta am lucrat dupa George Stanca,Liviu Visan,Ioan S Pop,poeti exceptionali.Materialul va aparea la un moment dat.Deocamdata am onoarea sa va anunt ca sunt in corul Anton Pann si pregatim niste materiale de exceptie ce vor aparea anul viitor.
Sa lasam animozitatile si sa ne bucuram de zilele-astea pline de har.
Cu respect si multumiri-IonMarinescuTurla.
prince
(26 December 2010 - 16:09)pai si eu de educatie vorbeam ,dar de cea a bunului gust si chiar a educatiei adevarate,folkul s-a inventat de mult si a atins performante de mesaj si expresie artistica,dar de la a educa indoielnic de la castron niste zone defavorizate pana la un premiu cu alura nationala si concurenti incomparabili ca valoare artistica si nu numai,e distanta de la cer la pamant,ioana.!.ioana?cred ca eleva din botosani si care canti din sorin,?succese dar nu pe interese musai si musai de promovare,asa ar fi normal dar e prematur sa vorbim de normalitate cu toate ce sunt in jur pretutindeni.
prince
(26 December 2010 - 16:11)nu sunt strain de atmosfera nicicum,cu tot ce implica atmosfera de care vorbesti , in realitate nu in publicitate
geo
(26 December 2010 - 20:42)locul 1 e teoretic binemeritat,de la locul 2 in jos sunt binevenite
ovi
(27 December 2010 - 19:41)haaaah….si care sunt esentele…. folkului?sau umorile?sau umorul…scuze,sarbautorile…..
Marius
(27 December 2010 - 22:01)Bai, iar va certati in lipsa mea?:-)
Galerie foto: Gala Premiilor ForeverFolk 2010 | ForeverFolk
(28 December 2010 - 10:20)[…] Vineri, 17 decembrie 2010, a avut loc la Casa de Cultura a Studentilor din Bucuresti Gala Premiilor ForeverFolk 2010. Este al 2-lea an consecutiv in care ForeverFolk acorda premii pentru Artistul folk al anului, Cel mai bun album, Cea mai buna piesa, Cel mai bun tanar artist si Evenimentul folk al anului. Lista completa a premiilor o gasiti aici. […]
ovi
(28 December 2010 - 17:04)Eu cer NOBEL pentru sistemul brevetat de premii binevenite si pentru campania de reducaţie din nord dacă se extinde şi înspre sud, prin deltă, spre africa şi polul sud,numai să nu le îngheţe esenţele…;-)