Voteaza Premiul de Popularitate al Festivalului FolkLung

1a. Viorel Gheorghiu – Mi-e dor

1b. Viorel Gheorghiu – Podul de piatra

2a. Claudia Ciobanu – Culoare

2b. Claudia Ciobanu feat. Ioan Onisor&Ionut Mangu – Pietre

3a. Zari – Femeia in albastru

3b. Zari – Mai stai (scuze pentru inceputul clipului)

4a. Altcumva – Altcumva

4b. Altcumva – Balada fulgerata de vant

5a. Mirona Pascu – Dependent indiferent

5b. Mirona Pascu – Dragostea

6a. Descantec – Un fel de descantec

6b. Descantec – Cantecul unui copil al nimanui

7a. Andrei Stoeanof – Iubirea

7b. Andrei Stoeanof – Flori de dimineata

8a. Cosmin Lauran – Alt anotimp

8b. Cosmin Lauran – Cristina

9a. Marius Dascau – Unde nici norii nu ajung

9b. Marius Dascau – Doar un pic

10a. Ciprian Cotruta – Cand te iubeam

10b. Ciprian Cotruta – Despre

11a. Cristina Andries – Cauta-ma tu

11b. Cristina Andries feat. FolkFrate! – Fata sihastra

Post Author: Marius Matache

128 thoughts on “Voteaza Premiul de Popularitate al Festivalului FolkLung

    Late Goodbye

    (27 February 2011 - 18:32)

    […] ma iubesti, intri aici si votezi Ciprian Cotruta. Haai, ca nu te doare mana pentru un click! […]

    cezar

    (27 February 2011 - 20:20)

    Grave incalcari de regulament ce trebuie sanctionate,startul la votul de popularitate era prevazut pe 22,deci nu ar trebui recunoscut alt start

    Marius

    (27 February 2011 - 20:30)

    @cezar – din pacate, filmarile cu toti concurentii nu au fost gata la timp. deci a fost imposibil sa se inceapa votarea pe 22.

    Marius

    (27 February 2011 - 20:45)

    Atentie! Cine nu isi controleaza limbajul, nu ramane pe site. Startul era important daca voturile expirau dupa un anumit timp si se putea vota din nou. Cum e posibil doar un vot/IP, discutiile sunt inutile.

    sorin

    (27 February 2011 - 21:23)

    cam putine certuri….ce sa se fi intamplat?nu cumva exista vreun cenzor pe aici?

    Marius

    (27 February 2011 - 21:31)

    Da, domnule Sorin, am grija sa sterg tot

    cornelia

    (28 February 2011 - 08:06)

    Ar fi tare frumos ca aceste concursuri (la cat mai multe) sa reprezinte modalitati de a se face cunoscuti si remarcati niste copii talentati. Mare pacat insa ca nu se intampla asa. Sper ca Marius sa-si faca treaba (felicitari pentru cat te stradui) si sa poata tina la un anumit nivel limbajul celor care au de comentat altceva decat muzica.

    Premiul de Popularitate FOLKLUNG

    (28 February 2011 - 08:39)

    […] al Festivalului FOLKLUNG. Așa că, dragilor, dacă voi credeți în mine, mă puteți vota aici: http://www.foreverfolk.com/2011/02/26/voteaza-premiul-de-popularitate-al-festivalului-folklung.html . Și miza… e […]

    […] Puteti vota Grupul Zari aici. […]

    andreea

    (28 February 2011 - 11:25)

    Are dreptate Cornelia.

    Natasha

    (28 February 2011 - 11:32)

    Ii tin pumnii lui Cosmin !

    Marius Trufin

    (28 February 2011 - 12:49)

    Imi plac mult Zari. Succes!

    ioana

    (28 February 2011 - 14:28)

    votez pt CIPRIAN COTRUTA. e un talent inascut si un baiat de exceptie. bafta Cyp!

    Boris Ioachim

    (28 February 2011 - 17:28)

    OK!

    Ana Gabriela

    (28 February 2011 - 18:05)

    Hai Zari!!

    Ana Gabriela

    (28 February 2011 - 18:45)

    Mi-am exprimat preferinta…avand in vedere ca imi plac ce ai fi vrut sa scriu..? …ps: sunt din Gura humorului ..si crede-ma ca am fost de cateva ori la “Bomba”….
    O seara buna va doresc!

    Ruxandra

    (28 February 2011 - 19:02)

    Bafta,Zari!:D

    cata

    (28 February 2011 - 19:10)

    Ciprian Cotruta,DA,nascut innascut,dar cu doi de n fanelor ca il faceti de rusine si nu merita

    Marius

    (28 February 2011 - 19:40)

    Nu vreau sa fiu tendentios sa spun ca unii vin aici doar sa agite spiritele. Pe prima pagina a http://www.ForeverFolk.com exista articol in care se explica perioada de votare, ce premii sunt si multe alte lucruri interesante legate de FolkLung. Am mai explicat o data de ce a inceput mai tarziu si de ce nu influenteaza startul votului rezultatele.
    Si da, tot ce mi se pare tendentios dispare.

    Marius

    (28 February 2011 - 19:46)

    @Catalin Sava – cand cineva ma acuza de furt, ti se pare o parere valabila? Mie nu. Nu pe munca mea.

    cata

    (28 February 2011 - 19:54)

    FURT DE START E ALTCEVA COMPETITIONAL VORBIND CA FURT PROPRIU -ZIS,NU E CORECT sa transformi o greseala in victima efectelor ei,NU SUNTEM COPII

    Marius

    (28 February 2011 - 20:05)

    Nu e nevoie sa scrii cu majuscule, pricep si cu litere normale. Si nici de analiza pe text. Am explicat o data de ce nu am inceput la timp, deci nu vad unde e furtul.

    cata

    (28 February 2011 - 20:10)

    daca explicai din timp nu mai zicea nimeni nimic,dar nu sa inceapa vottingul prin informarea unei mici categorii de privilegiati ca sa aiba timp ei sa se detaseze linistiti,si altii sa afle din intamplare si pusi in fata faptului implinit,nu e corect,nu e colegial,nu e nici intr-un fel daca doresti,acesta e adevarul

    Marius

    (28 February 2011 - 21:51)

    votingul nu a inceput deloc in secret. In momentul in care se publica ceva pe site, apare instant pe facebook si twitter. Deci au aflat cam 2000 de oameni.

    sorin

    (28 February 2011 - 21:57)

    si totusi tinand cont de faptul ca se voteaza doar o data de pe un ip, eu cred ca, logica imi spune, ca o sa voteze toti cei interesati pana la urma.asa ca timp este…spor

    Ioana Ch

    (28 February 2011 - 22:07)

    Ce pot spune e ca toti sunteti buni..dar tura aceasta eu l-am ales pe Ciprian Cotruta si cred ca merita sa il sustin!

    Marius

    (28 February 2011 - 22:09)

    @Ioana – Felicitari pentru cum iti sustii favoritul. Unii au de invatat. Iar de pierdut, au doar concurentii.

    violeta

    (1 March 2011 - 08:13)

    Noi, romanii avem un dar aparte. Nu ne putem bucura pe deplin de ceva frumos. Vesnic scormonim dupa ceva urat. Dragilor sa ne bucuram ca avem o parte normala din generatia tanara. Acesti copii gandesc, compun, canta si invata. Vi se pare putin? Sa-i incurajam! Succes tuturor concurentilor!

    […] talentata mea prietenă Mirona am să îndemn pe toata lumea care vede acest post să o voteze la http://www.foreverfolk.com/2011/02/26/voteaza-premiul-de-popularitate-al-festivalului-folklung.html şi astfel să o ajutăm să câştige premiul cel mare din care a PROMIS că îşi va cumpara o […]

    vali

    (1 March 2011 - 15:59)

    violeta,in acest caz,in cazul ca nu ai observat,tocmai de aceea au aparut reactii,pentru ca ce e frumos si valoros intr-adevar sa nu fie umbrit de alte metehne ale romanilor,iar tinerii sa nu invete ca totul e posibil,calitatea mai putin conteaza,poti sa dai din orice,din talent in ultimul rand.!
    noua ni se rupe inima pentru descantec si chiar pentru mirona cat au avut de iertat in tacere pe dreptul lor real de calitate !

    violeta

    (1 March 2011 - 16:47)

    Personal nu am vazut reactii (poate ar trebui sa ii multumim lui Mache ca e mereu pe faza). Ce incerc eu sa spun aici e: toti concurentii au cate un “ceva” si merita incurajati. Mirona este puternica si nu cred ca s-ar lasa influentata de parerea nimanui. Cei de la Descantec, sunt 3 si se sustin foarte bine moral, se completeaza artistic unul pe celalalt, au multi prieteni si fani. Ciprian este diferit in felul lui. Claudia are o voce superba. Zarile sunt copiluti ambitiosi. Ma opresc aici, repetand ca ar fi minunat sa ne bucuram ca sunt copii care isi ocupa timpul intr-un anume fel si sa-i sustinem. Pentru ce “sa ni se rupa inima”? La cat mai multe concursuri, cu sali pline. Un sut in fund ar trebui sa fie un pas inainte. Sa demonstrezi ca poti mai mult si mai bine. Pana acum, doar Suceava (Mache, Bezna s.a. inimi mari) si Calafat-ul (Vana si oamenii minunati care se intalnesc acolo) au demonstrat ca le pasa de cei care vin, restul nu prea. Daca e sa vorbim de inima rupta, cred ca asta ar fi un motiv.

    Marius

    (1 March 2011 - 17:01)

    @Vali – cum se face ca toti cei care au de obiectat ceva vin de pe acelasi IP? Ti se pare ca Mirona si Descantec au fost dezavantajati? Nu crezi ca ar fi de bun simt sa ii intrebi pe ei daca se simt dezavantajati?

    vali

    (1 March 2011 - 17:18)

    da.cei de la descantec sunt o echipa valoroasa si uman si artistic si noi suntem cu ei sa ii apreciem si sa vorbim unde ei stiu frumos a tace .
    s-a facut un obicei din a ii defavoriza la premii pe cei de la descantec pe aici,daca cineva nu recunoaste asta sau se face ca nu stie nu inseamna ca acest fapt nu se petrece .
    de ce sa va bazati cu sange rece pe faptul ca cei de la descantec se sustin moral unul pe altul si sa le dati mereu motiv sa faca asta expunandu-i la nedreptati
    violeta,se vede,nu esti de-a lor,atunci de-a cui?suntem curiosi acum

    vali

    (1 March 2011 - 17:30)

    Mache,nu generaliza se vede ca se sterge mai repede decat se numara pe acolo.,Nu omite si ca am folosit pluralul pentru grupul nostru de sustinere din start,nu ne obosim sa expunem mai mult intr-o concurenta cu multe semne de intrebare

    l'enfant

    (1 March 2011 - 17:32)

    Eu nu ma mai satur de Trupa Zari. Asadar ii sustin in speranta ca ii voi auzi mai des!

    Livia

    (1 March 2011 - 17:38)

    Domnule Vali, cred ca e mai mult decat suspect faptul ca dumneata ai acelasi ip cu restul care au ceva impotriva felului cum decurg lucrurile si,surprinzator,nume diferite. Sa inteleg ca sunteti o familie numeroasa? Nu cred ca varsta ta trece de 20 de ani si,daca da, imi pare foarte rau pentru tine. Acestia sunt niste copii nevinovati si un om matur nu ar semana ura intre ei cum faci tu.

    vali

    (1 March 2011 - 17:46)

    Doamna Livia,era sa nu observ comentariul,nu e nimic suspect in posibilitatile tehnicii si ce ar pute fi suspect in sustinerea meritelor,,dumneavoastra ce varsta aveti de ganditi astfel?

    Livia

    (1 March 2011 - 17:53)

    O data ce intrebi,ar trebui sa stii ca am 25 de ani de cand mi-am terminat studiile. Posibilitatile tehnicii au facut ca cineva sa publice mai multe texte de pe acelasi calculator,dar cu nume diferite. In nici un caz acesta nu e un semn de maturitate. Acesta e un premiu de popularitate,deci vor castiga cei cu cea mai buna promovare! eu ma retrag, te las cu rautatile. Doar,te rog ,data viitoare, fii bun si macar foloseste calculatoare diferite cand incerci sa inmultesti sustinatorii ideilor tale pe cai necurate!
    P.S.: Invata, te rog, sa pui semne de punctuatie, cum ai invatat in clasele primare.

    Livia

    (1 March 2011 - 18:04)

    O primavara frumoasa tuturor! Va doresc sa aveti parte de lumina si caldura in suflet si le urez succes tuturor concurentilor!( sa stiti ca fac si eu parte din cei care admira grupul Descantec)

    vali

    (1 March 2011 - 18:09)

    Doamna Livia,intrebarea mea nu cerea raspuns.nu e politicos sa intrebi o doamna,doar ma intrebam retoric de ce nu va suna bine cine face pledoarie pentru merite si talent in favoarea descantec.Cu rautatile cititi de doua ori ce ati scris dvs si o data ce am scris eu,cu tot respectul,adica barna si apoi paiul,E curios cum mache nu se sesizeaza decat la rautatile care nu ii convin,ca administrator impartial de site.Pt.o virgula,doua de care sa va legati ca sa va simtiti bine si pentru diacritice imi asum greseala ,din graba de a raspunde,

    alexxutsa *_*

    (1 March 2011 - 21:37)

    mult succes, trupa ZARI!

    tt

    (1 March 2011 - 22:51)

    GO ZARI

    Cipy

    (2 March 2011 - 05:25)

    si imi cer mii de scuze pentru greselile de scriere ce le-am facut. sper sa ma intelegeti, e o ora destul de tarzie.
    multumesc!

    […] și în anul de grație 2011, văd că se întâmplă lucruri faine pe ramură de folk. Cum ar fi Festivalul FolkLung, unde sunteți invitați să vă alegeți laureații (cred că e prima oară când folosesc acest […]

    violeta

    (2 March 2011 - 08:12)

    A sustine un anume concurent, s-ar traduce prin a incerca sa ii aduni cat mai multe voturi, sa-l insotesti la spectacole, sa-l asculti. Domnule Vali, ceea ce faceti arata mai mult a lovitura decat a sustinere. Sa fie voalat voit, sa fie din nestiinta? Nici nu stiti cat de subiectiv sustin eu un anume concurent, dar o fac adunand voturi, nu lovind in organizator sau in ceilalti concurenti. Fiecare are dreptul la sansa lui, oricare ar fi ea. Suceava le-a dat o sansa, ba chiar si premii mari. Ori dumneavoastra loviti foarte bine tocmai in cei pe care trambitati ca ii sustineti.

    sorin

    (2 March 2011 - 09:21)

    strict pentru valy;draga prietene,admir maxim vehementa prin care combati pe nesimtitii ce profita de talentul si munca acestor minunati copii,care nesimtiti ar trebui sa fie fericiti pana la lacrimi ca ei sunt de acord sa cante pe o scena,chiar improvizata.lucrurile sunt un pic diferite.nu vreau sa intru in amanunte legate de organizare,respectiv costuri,alergatura,stres,nervi si alte bucurii adiacente,ci vreau sa spun un singur lucru;te rog din suflet sa imi arati ca esti un bun organizator si sa te ocupi de viitorul festival de folk .organizat de tine ,cu tot ce inseamna asta.voi fi fericit sa stau pe curul propriu si sa comentez cu malitiozitate absolut orice lucru vei face.promit ca te voi acuza de furt,de intentii oneroase,de rautate sufleteaca maxima,ba chiar si de faptul ca ai un scop ascuns,meschin in ceea ce faci.in momentul cand vei fi mai obosit imi voi gasi puterea necesara sa te acuz de faptul ca nu ai batut la usa fiecaruia sa anunti orice;de la inceperea voturilor pana la starea vremii.acestea fiind zise astept urmatoarele rabufniri de mahnire patriotico-atotstiutoare.,cu convingerea ca ele nu au murit brusc.cu stima….sorin poclitaru-om rau

    ionut

    (2 March 2011 - 13:18)

    bai… ce mai… cat a fost gluma a fost. Am urmarit atent ca sa stiu ca nu zic prostii. Da’ nici 500 voturi in 3 zile care cresc constant la cateva minute. Parerea mea personala e ca cineva si-a bagat coada si face artificii.

    dar in rest, toate bune si frumoase. felicitari concurentilor care au facut o treaba frumoasa si au avut curaj sa cante cu orele. Pacat ca nu-i dreptate… tot respectul pentru Zari, dar nu cred ca au fost cei care au antrenat cel mai bine publicul, ca pana la urma la asta ar trebui sa se refere premiul de popularitate.

    toate bune!

    Marius

    (2 March 2011 - 13:32)

    @Ionut – sunt de acord ca cei care au “antrenat” cel mai bine publicul ar trebui sa castige. Dar nu prea am cum sa le dau dreptul sa voteze doar celor care au fost la concerte 🙂

    ionut

    (2 March 2011 - 13:53)

    cel mai corect 😉 nu am acuzat pe foreverfolk sau organizarea sau pe tine :)) ci asa …ca ideologie generala

    Marius

    (2 March 2011 - 13:58)

    @Ionut – nici nu am luat-o ca pe o acuza – doar remarcam o problema strict tehnica la comentariul tau, de altfel pertinent si la obiect. Asta apropos ca nu accept critici.

    cosmin-calafat

    (2 March 2011 - 15:26)

    Foarte frumoasa piesa de la zari

    vali

    (2 March 2011 - 17:53)

    chiar ma gandeam, dupa reactiile si sublinierile celor din suceava cu referire la sansele si premiile date artistilor, ma gandeam ca atat timp cat s-ar organiza mai des festivaluri, concursuri si pe criterii valorice atent si corect evaluate ,meritele ar fi considerate doar atribute ale artistilor si bataia pe ei de a-i onora ar fi considerata o normalitate,dar nici extrema cealalta, situatia trista in care sunt artistii adevarati in tara noastra sa o facem si mai trista ca orice festival,concurs sau concert ce apare ca oportunitate sa fie meritul altora pentru cere ei trebuie sa multumeasca in primul rand

    Cipy

    (2 March 2011 - 18:19)

    Vali, prefer sa vorbim in alt mediu ca sa pot sa ma fac inteles cu anumite lucruri. Cumva in privat. De exemplu daca dai click pe numele meu intri automat in blog, unde am un chat deschis, este privat si stim sigur ce vorbim. Nu vreau sa se mai interpreteze ceva, am zis mai sus atat parerea mea cat si a altor concurenti.
    Multumesc.

    […] click AICI, ascultati-i pe toti si votati pe cine vreti […]

    vali

    (2 March 2011 - 22:51)

    pana se termina votul mai dam pagina pe aici daca tot am intrat in joc,jucam pana la capat,dupa regulile jocului dar cu strigaturi fiecare dupa sine, pierdem timp impreuna si vedem ce iese din asta sau ce reiese,nu neaparat ca am avea timp,gasim.
    “premiul meu ” nu il dau la tine si nici in felul tau,de data aceasta,si nicicum sa zica lumea cum se obisnuieste prin unele locuri cu tot ce rezida din asta
    dar il dau,deja gandisem asta.
    gandim la fel dar felurile difera se pare

    […] Dar și eu îmi doresc să câștige. Așa că am votat-o – și am să vă rog să intrați aici și s-o votați și voi, dacă vă plac piesele ei (o parte le puteți asculta aici) Tweet this! […]

    Cantec » alexandrugrivei.ro

    (3 March 2011 - 00:06)

    […] De artista Mirona Pascu am auzit de la Groparu, daca v-a placut si voua o puteti vota aici. […]

    Leba

    (3 March 2011 - 10:17)

    ZARI sa fie!

    sanduleac mihai

    (3 March 2011 - 10:18)

    pentru zari

    Sebi

    (3 March 2011 - 11:25)

    zari sa fie

    delia

    (3 March 2011 - 20:23)

    bravo CLAUDIA s-o tii tot asa !!!(*)(*)(*) @};- @};- @};-

    VLAD

    (3 March 2011 - 23:08)

    SUNT SINGURUL COPIL CARE A CANTAT CU VOI ASTA SEARA SI SUNT MANDRU DE ASTA !!! FELICITARI VOUA ! MI-A PLACUT !

    VLAD

    (3 March 2011 - 23:10)

    MA REFER LA TRUPA ZARI DIN BOTOSANI.

    Ioana

    (3 March 2011 - 23:27)

    pentru Vlad: a fost o incantare sa avem la concert un copil de varsta ta. Nu poate decat sa ne bucure faptul ca,fiind atat de micut,iubesti muzica folk. Salutari familiei tale si ne vedem joia viitoare.
    Pentru Vali:Voiam doar sa vad ce s-a intamplat,de unde atata ura, dar m-am lamurit! Eu iti doresc o viata cat mai frumoasa, si tie si prietenilor tai si cat mai mult succes pe plan profesional! Eu imi cladesc o cariera acum si nu e in folk,ma intereseaza prea putin oamenii ca tine!

    VLAD

    (4 March 2011 - 12:51)

    pentru ZARI:ce pacat ca nu va pot vota decat o sigura data! Abia astept sa va revad!

    Marius

    (5 March 2011 - 11:12)

    ATENTIE: Aveti chef de scandal, incercati in alta parte. Am sters o buna parte de comentarii. Cine mai dezbate gaura de la covrig, ia ban. Ar fi pentru prima oara cand o fac, dar o fac fara nici o remuscare.

    sorin

    (5 March 2011 - 11:16)

    chiar nu am nimic de ascuns,motiv pentru care atat mailul cat si telefonul meu sunt publice.te-am invitat sa ma suni daca vrei o discutie particulara pe orice tema .asta e una.a doua chestie e din nou ce spuneam ieri;ai o problema personala cu un copil.ai gasit cu cine sa te lupti.bravo.se vede ca ai cautat mult un adversar.probabil pe masura.a treia chestie pe care vreau sa o explic in felul meu este asta cu magda.daca un artist de talia magdei puskas accepta sa cante alaturi de niste pusti pe scena si sa nu se scoata pe ea in fata ,e un semn clar de bun simt si bunavointa fata de niste tineri care probabil in viziunea ei merita promovati.eu cred ca daca o vedeai pe ioana mardarecantand alaturi de sa zicem ion voicusau vreun alt violonist celebru eventual viu,erai super incantat si nu considerai asta ca pe un afront adus talentului unui om.pentru siguranta 0740856853.e numarul meu de telefon.iti stau la dispozitie pentru orice fel de discutie.in privat te rog.murdaria nu e obligatoriu sa fie etalata.

    blackpearl

    (5 March 2011 - 19:42)

    Va rog..NU va precipitati, NU va stergeti prea des tastaturile de praf cu ajutorul degetelor de la maini, NU amestecati acest minunat curent numit FOLK pentru unii de mult apus, pentru altii abea rasarit, NU stati in calea celor care merita laurii muncii si entuziasmului “depus” , NU fiti foarte siguri ca intotdeauna ceea ce sustineti este si varianta cea mai plauzibila si corecta. Nu faceti din cei care au venit cu drag sa cante aici ..amintiri. Spectacolul – concursul, trebuie sa continue..pentru a duce mai departe acel ceva de care foarte multi pamanteni suntem dependenti: ARTA. Pentru asta e nevoie de CREATIE. Cele doua cuvinte (simplu spus) vor exista.
    Cineva a luat cu el (citez doar doua fraze ulterior devenite..POEME):
    “Suferinta este ARTA poetica prin excelenta”
    “CREATIA..salvarea temporara a vietii din ghearele mortii”

    Oare chiar trebuie sa omoram ceva pentru a ne da seama ulterior ca ..exista? Eu zic NU ! Tu… da?

    Ioana Ch

    (5 March 2011 - 20:56)

    @Blackpearl: Ai mare dreptate. Cei care au ceva de ..comentat ar fi bine sa citeasca mai intai mesajul tau. Folkul e un curent ce a fost pastrat cu grija si trebuie dus mai departe intr-un mod frumos. Mult succes tuturor concurentilor!

    vali

    (5 March 2011 - 21:05)

    Va rog..NU va precipitati SA VOTATI PE CRITERII SUBIECTIVE, NU va stergeti prea des tastaturile de praf cu ajutorul degetelor de la maini, NU VA TRANSFORMATI IN CARPE ,STREGETI CU CARPELE SI APOI SCRIETI CU DEMNITATE CE SIMTITI CU ADEVARAT SI SCRIETI CU MAINILE CURATE SI CONSTIINTA CURATA.NU amestecati acest minunat curent numit FOLK pentru unii de mult apus, pentru altii abIa rasarit CU CEEA CE NU E COMPATIBIL CU FOLKUL,FALSUL,KITSCHul,PREFACATORIA de a face arta si de a simti prin arta, NU stati in calea celor care merita laurii muncii si entuziasmului “depus” cu cei care merita mai putin,valoarea face diferenta , NU fiti foarte siguri ca intotdeauna ceea ce sustineti este si varianta cea mai plauzibila si corecta decat daca aveti argumente reale. Nu faceti din cei care au venit cu drag sa cante aici ..amintiri,valoarea se reinventeaza si va va aminti. Spectacolul – concursul, trebuie sa continue..pentru a duce mai departe acel ceva de care foarte multi pamanteni suntem dependenti: ARTA,.LA UN NIVEL SUPERIOR. Pentru asta e nevoie de CREATIE AUTENTICA. Cele doua cuvinte (simplu spus) vor exista NUMAI DACA SUNT AUTENTICE.

    cosmin

    (5 March 2011 - 22:37)

    PENTRU ZARI

    Andrei

    (5 March 2011 - 22:55)

    VOTATI trupa ZARI

    Carmen

    (5 March 2011 - 23:20)

    Chiar daca pare ciudat eu o sa va spun ca din tot festivalul asta cel mai mult a castigat publicul. Pentru ca s-a bucurat de muzica de calitate.
    Apoi.. hai sa fim sinceri, daca cei care voteaza n-ar fi marcati de afinitati .. le-ar fi greu sa voteze rapid si obiectiv… pt. ca au fost multi concurenti buni !
    Stiu ca pentru fiecare din concurenti conteaza sa castige un premiu.. atat ca idee cat si financiar. Dar cred ca pentru fiecare dintre ei a contat mult si faptul c-a participat si premiul impartit in mod egal de Sorin.
    Deci astept cu interes gala laureatilor… unde, cu siguranta, concurentii care se vor intalni se vor simti bine impreuna si vor schimba zambete – nu reprosuri sau priviri taioase. Pentru ca, atat cat am apucat sa-i vad eu la concerte (nu chiar pe toti, din pacate) sunt oameni de calitate.

    vali

    (6 March 2011 - 11:12)

    Da,Carmen,sunt total de acord cu tine.
    Cu siguranta va zambi toata toata lumea….
    Cu siguranta covarsitoarea lor majoritate sunt oameni de calitate in primul rand si totul in arta sau viata sau cuvantul si mesajul lor va reflecta aceasta mereu.

    […] se dă aici, unde se pot vedea și alte clipuri ce-i evocă meritele. Purcedeți deci să mai băgăm un premiu […]

    Mikii

    (10 March 2011 - 18:46)

    Pentru Zari .

    alina

    (10 March 2011 - 19:17)

    zari imi place!

    Ioana

    (10 March 2011 - 20:52)

    bafta zarii ;;)

    ADI

    (11 March 2011 - 08:26)

    Cineva triseaza.Uitativa la vizualizari si o sa observati discrepanta

    comi

    (11 March 2011 - 10:26)

    zari.. sa fie.

    vladut

    (11 March 2011 - 10:59)

    biinee descaaaanteeeeeec 😀 hai ca se poate.

    Multa multa bafta si felicitari inca o data tuturor concurentilor. Toti meritati cate ceva.

    adi

    (11 March 2011 - 13:06)

    Avem asa -Zari-949 si 990 de vizualizari pentru 955 voturi
    -Descantec-483 si 441 de vizualizari pentru 1163 voturi
    CE SA CREDEM …..

    vladut

    (11 March 2011 - 15:17)

    si daca te referi la youtuburi … nu e relevant. omul nu se uita neaparat la 20 si de videouri ca sa voteze 😉

    adi

    (11 March 2011 - 15:33)

    Astept reactia domnului Mache.

    adi

    (11 March 2011 - 15:36)

    dar macar trebuie sa se apropie nr de vizualizari ,fata de nr de votari.E logic

    adi

    (11 March 2011 - 15:44)

    Pt Vladut Urmatorul exemplu Mirona Pascu -410 si 318 vizualizari si 451 de voturi

    vladut

    (11 March 2011 - 15:45)

    cum sa fie logic 🙂 e total ilogic…

    daca eu am o lista de N prieteni, care ma stiu si ma cunosc… eventual imi stiu si melodiile… pentru ce trebuie mai intai sa ma vizioneze pe youtube si apoi sa ma voteze ?

    Marius

    (11 March 2011 - 15:48)

    @Adi nu e treaba mea sa am pareri. Iti pot da multe exemple despre relevanta sau nu a voturilor/linkurilor care trimit spre vot. Dar nu scrie in regulament ca n-ai voie sa SPAMezi sau ca e obligatoriu sa vizionezi si clipurile inainte sa votezi. Aia se cheama constiinta si nu toti si-o permit.

    adi

    (11 March 2011 - 15:51)

    Nu voteaza multi in orb.Mai avem si oameni care intradevar asculta acest stil de muzica .Sunt mai putini cei care doar voteaza

    vladut

    (11 March 2011 - 15:58)

    el cand vrea sa fluiere…. fluiera. nah… nu mai zic nimic.

    adi

    (11 March 2011 - 16:03)

    Premiul de popularitate al festivalului a fost compromis.Ar trerbui gasit alt mod de a se da acest premiu,dupa alte criterii sau reguli care nu pot fi incalcate.

    vladut

    (11 March 2011 - 16:37)

    si daca tot nu te opresti din fluierat, am sa-ti zic ca eu sunt deacord sa se intample orice, sa se voteze din nou, sa mergi cu foita prin barurile in care s-a cantat si sa strangi semnaturi… orice vrei tu. Da’ asta nu ar trebui sa fie loc de postat pentru ofticosi si iscoditori… cand era zari in fata nu era bine, cand e descantec in fata nu e bine… pun pariu ca oricine ar fi in frunte oricum nu ar fi bine. pentru ca mereu o sa se gaseasca cineva care vrea altfel…. na 🙂 Pe astia-i avem, cu astia defilam.

    va salut.

    vali

    (11 March 2011 - 17:24)

    adi , adi-ca nod in papura,e copilareste sa raportezi youtube la nrul de voturi,oamenii mai au si bloguri,lumea ii si deja cunoaste din concerte ,e mai sanatos sa se raporteze la valoarea deja demonstrata premiul ,deci premiul nu a fost inca deloc compromis,ar fi compromis in cazul ca s-ar inversa valorile.
    Valoarea se observa dintr-un singur view daca e sa o luam asa,sau lipsa ei,la fel multe viewuri pot fi de exemplu la aia de nu se mai satura sa se vada pe sine,indiferent cum,pe un youtube ,deci e irelevant ce spui tu

    vali

    (11 March 2011 - 19:01)

    am urmarit view.uri,in medie o suta treizeci de oameni au vizionat toate youtube,de curiozitate sau spre informare, apoi au votat,asta rastoarna total calculele facute si logica ,cei 130 nu au votat toti intr-un loc,evident.
    daca doriti, acum ca stim . facem si noi vizualizari pe unde trebuie,nu cumva a fost premeditata aceasta incercare de discreditare descantec, premeditata dar pueril argumentata.
    zic asta conform cu cifrele vehiculate dar neconform argumentate
    asta intareste ,dragilor cu caZari in nord,ca &doar Valoarea are cuvant,&la urmatoarele concursuri sa se excluda din start orice interes in concurs al juriului sau organizatorilor,altfel se ajunge iar la tragicomedii pe nervii nostri si calitatea concurentilor( de bun simt concurenti),sacrificandu-se orice altceva ce ar conta intr-un concurs de valori artistice

    Marius

    (11 March 2011 - 19:06)

    Imi pare rau sa va spun tuturor, dar voi va discreditati tinerii artisti pe care ii sustineti. Si e pacat. Veti vedea foarte curand premiile finale si veti vedea ca nu are nimeni nimic cu unii sau cu altii. Singurul rezultat va fi ca, pe viitor, votul publicului va conta mult mai putin sau deloc. Pentru ca in loc sa va votati artistii favoriti, ati preferat sa ii improscati cu noroi pe cei din “tabara adversa”. Trist e ca, Zari si Descantec, ei intre ei se inteleg extrem de bine si ar fi pacat ca din cauza unor zanatici sa se schimbe ceva.

    vali

    (11 March 2011 - 19:19)

    bine dl.make,aici oficial noi suntem zanatici ca nu avem noi cuvant oficial,eu zic ca scrantite sunt alte lucruri care nu tin de public nicicum
    nimeni nu improasca cu noroi,in cazul ca nu ai observat ,baltile existau deja si se accelera prin ele.
    daca zari cunoaste asa bine si de buna credintza descantec cu ce obraz sa le taie fatza nonsalant?

    Marius

    (11 March 2011 - 19:23)

    Dl. Vali, continui sa vorbesti despre ce nu ai nici o idee, drept pentru care nu am de ce sa iti raspund. Daca te-ai simtit inclus in categoria “zanatici”, e strict problema dumneata.

    vali

    (11 March 2011 - 19:30)

    pai imediat dupa argumentarea mea ati formulat astfel,dl.make,altfel cum era sa simt formularea dvs,e logic si firesc pentru cine se ghideaza dupa lucruri logice si firesti,

    vali

    (11 March 2011 - 19:47)

    noroc ca premiul e unul singur la acest segment pentru ca ierarhia e strigatoare de la cer si total irelevanta
    eu zic sa se inventeze pizza :&stai ca musc din tine si fug

    sorin

    (11 March 2011 - 19:50)

    oare ce dumnezeu l-a trezit iar pe domnul asta sfatos?domnule vali,te rog sa faci un clasament cu cei care merita premii in festivalul asta.si cu cei care nu.sa vedem daca o sa coincida cu finalul.sunt maxim curios.astept.

    vali

    (11 March 2011 - 19:58)

    nu are relevanta oricum, in acest caz .oricare din aprecierile mele
    ,nu dau curs deci oricaror curiozitati

    Stefan Pinzariu

    (11 March 2011 - 22:12)

    Pentru ARIEL: orice parere ai avea despre Ciprian, nu cred ca e bine sa il jignesti. Respect pentru toti concurentii!

    sorin

    (11 March 2011 - 22:17)

    e adevarat.exact asta voiam sa iti explic si eu.chiar nu conteaza parerile tale.deloc.trist dar sincer.pentru ariel;din juriul folklung fac parte cativa oameni de folk dar in nici un caz adi bezna.nu ca nu ar fi meritat dar ar fi fost un mic conflict de interese acolo.daca vrei sa stii exact componenta juriului ,nu e un bai.poate fi facuta publica .nu e un secret…oricum, ceea ce s-a reusit cu aceste comenturi rautacioase e ca ati reusit sa aratati ca lumea folkului are urmasi de nadejde.grija pentru altul,invidia,ura marunta,sunt doar cateva din atuurile noii generatii de cantareti.nu am sa cred niciodata ca in spatele acestor rautati sta altcineva decat un frustrat ,un om suferind in adevaratul sens al cuvantului,un om incapabil sa deosebeasca dorinta altora de a face un lucru ok de dorinta lui rapace de a parveni pe orice cai.iar din pacate,credinta mea este ca, acel om este un tanar folkist.sau mai multi.dragilor va urez tot binele din lume.si viitorul sa imi arate ca a meritat sa incerc sa fac ceva pentru voi.mai e un hop;gala de pe 1 si 2 aprilie.pe urma lasam pe altii sa se apuce de facut lucrurile mai bine.

    vali

    (11 March 2011 - 23:12)

    sorine,eu am precizat ca in acest caz nu au relevanta, asta nu inseamna ca nu sunt relevante,,interpretarea data de tine e doar spumoasa
    ca sunt relevante se stie ca sunt, numai nu se recunoaste de cei in cauza,de ce sa fie obiectivism cand se poate foarte bine fara,uite asa
    da,respect pentru concurentii care au innobilat acest concurs cu valori artistice reale,in aceasta idee am deschis si eu opiniile mele aici

    vali

    (12 March 2011 - 00:12)

    domnule stefan pinzariu ,sper ca nu cu mine vorbeati,am reactionat pentru ca nu doresc sa ramana suspiciunea ca eu l-as fi jignit pe ciprian.cu ceva,daca la asta va refereati e fals si el poate confirma,ori o neintelegere ori o nascocire la mijloc,evident

    Stefan Pinzariu

    (12 March 2011 - 00:40)

    Era vorba despre un comentariu sters. Nu m-as adresa tie niciodata! Cu respect, Stefan

    vali

    (12 March 2011 - 01:10)

    de ce oare.evident pentru ca scopurile scuza mijloacele,nu ca ar prezenta importanta pentru mine,doar ca idee.restul doar in cuvinte si de forma,tot evident si caracteristic
    comunicarea poate fi interesanta si vitala uneori,dar nu imi racesc vorbele degeaba cand e clar ca unii trebuie sa afle singuri,indiferent cu ce pret

    vali

    (12 March 2011 - 01:17)

    de ce se opri votul ,e abia 11,scria 13,voi stiti,voi faceti,voi desfaceti,cel putin bine ca s-a incheiat . si cu bine incheiat .FELICITARI DESCANTEC,DAR FELICITARI SI CELOR CARE DESI AU PUNCTAJ MIC SI FOARTE MIC CA NU SI-AU MAI PUS MINTEA,AU MARE TALENT

    Stefan Pinzariu

    (12 March 2011 - 01:51)

    Vali, ar trebui sa te auzim cantand Vitas? chiar te rog.

    vali

    (12 March 2011 - 02:01)

    este o vorba la romani,unde dai si unde crapa
    ce treaba are vitas cu ce se vorbea,e putin bizar cum raspundeti
    ca performante de dorit voiati sa spuneti poate,ca sa inteleg si eu ceva
    atunci ar mai fi de adaugat nume

    vali

    (12 March 2011 - 02:11)

    pentru acest concurs e suficient insa sa se vada si sa se recunoasca performantele care sunt de vazut si recunoscut unde sunt,nu?

    vali

    (12 March 2011 - 02:17)

    Îl numiti amator? Nu râdeti! Amatorii au construit Arca lui Noe, iar expertii au construit Titanicul… (Bob Marley)
    cheia e spiritul bun si buna credinta care anima munca si talentul.Vocea care anima totul daca doriti si daca se doreste a nu se gresi.

    Marius

    (12 March 2011 - 09:13)

    Votul s-a Intrerupt mai devreme pentru cateva ore datorita unei probleme tehnice (serverul nu este hostat in Romania, nu am anticipat corect problema, e a aparut noaptea si nu a putut fi remediata in timp util).

    sorin

    (12 March 2011 - 10:51)

    doaaaaaaaaaamneeeeeeeeeeeeee….daniela…..credeam ca nu mai existi….deci ne-ai gasit cu veninul si rautatile tale si aici….cand incepi cu exprimarile alea dulci;feriti-va de bezna ca e un om rau?dumnezeu o sa aiba in paza lui pe cei care il preaslavesc…arca lui noe…stai…asta ai spus-o deja.mai umbla la citate.ceva nou dragalaso.deci eu am ajuns sa ma contrazic cu o bolnava psihic?imbatranesc,e clar….in rest?te-a mai inselat cineva?ai mai reusit sa schimbi costumul ala de emo nereusit al copilului?vitas ti-a mai raspuns?esti deja prietena cu el pe facebook?cate chestii ne leaga….ooooooooffffffffffff….de ce ai fugit tu atunci de sub supravegherea medicilor?

    vali

    (12 March 2011 - 11:33)

    cu mine vorbeai,sorin?
    era citatul lui Bob Marley cu Arca lui Noe,sau dovedesti mereu aceeasi superficialitate de a percepe lucrurile?
    se pare ca aveti multi prieteni pe care stiti sa ii respectati ca observ ca vorbiti cu mine numai pe langa mine si vai cum vorbiti,dar risc sa ma repet,ce spuneti spune multe.Mai multe nu comentez.

    .

    vali

    (12 March 2011 - 11:35)

    s-au terminat ioanele,acum bateti cu daniele la usa mea?ce mai urmeaza?nu mai urmeaza,deja s-a vazut

    vali

    (12 March 2011 - 12:09)

    amicii mei care stiu multe imi spun acum ca ai vorbit numai pe langa si pe turta ta sorine,sau pizza ta,cica e important de precizat ca acea daniela de care spuneai daca ajunge sa spuna lucrurilor pe nume are sigur motive de necontestat spre deosebire de tine care denaturezi vulgar ca asa iti convine.
    daca mai aveti nume dati-le spre informare,sa vedem ce afirmatii dinspre tine ,sorine,dovedesc altceva decat ca e diferenta mare intre boier si cuvantul trunchiat de prima litera.

    violeta

    (12 March 2011 - 12:51)

    foarte comic. unii traiesc acest eveniment mai intens decat concurentii. BRAVO MACHE! tie si celorlalti care v-ati ocupat. daca cineva sta sa urmareasca si isi da cu parerea, indiferent care ar fi ea, buna sau rea, despre acest eveniment….atunci ACEST EVENIMENT ARE GREUTATE. de castigat are publicul doar voie buna si spectacole frumoase. la cat mai multe spectacole!

    VASILE ALEXIU POP

    (13 March 2011 - 08:29)

    Daca nu-l cunosteam pe Adi Bezna nu aveam nimic de comentat dar deoarece am 67 de ani apune si omul nu numai soarele precum a apus [pentru mine] D-na folcului romanesc TATIANA STEPA pe care am cunoscuro la Piatra Neamt in cadrul celor 7 sau 6 nu mai stiu find in urma unei paralizii GALE FOLK organizate de Maiestru folkului pietrean Adi Bezna este adevarat si recunoaste si in fata na

    VASILE ALEXIU POP

    (13 March 2011 - 09:00)

    -tiuni[scuze s-a luat curentu ] ca a fost sustinut de maiestru Vasile Seicaru mai mult de atat Domnia sa i-i face cadou si o chitara lui Adi bezna la aceste gale i-am cunoscut pe;Mircea Baniciu,Doru Stanculescu,TatianaStepa,Mircea Vintila,Florin Chilian,si altii.Dar ce as vrea de la critici de mai sus bine voitorii sau mai putin voitorii sa le amintesc de suferinta Tatiane si totusii IUBIREA fata de folk atentie stim. concetatenii;A SUFERI ESTE MODUL SUPREM DE A LUA LUMEA IN SERIOS CU CAT CRESTE SUFERINTA CU ATAT INVATAM MAI MULT,SI MAI MULT CA LUMEA NU MERITA SA O LUAM IN SERIOS

    vali

    (13 March 2011 - 09:42)

    bai,nu mai mustaciti ca s-a luat curentul tocmai cand era asocierea numelor mari, mai cu greutate.
    Traim in Romania,tara tuturor posibilitatilor

    vali

    (13 March 2011 - 09:53)

    FELICITARI DESCANTEC si tuturor concurentilor de real talent ! La cat mai multe premii si frumoase creatii cu lauri binemeritati !

    dana

    (20 March 2011 - 20:35)

    nu stiu pe ce criterii ati dat voi premiile, pt ca au ramas concrtenti f buni nebagati in seama. mare pacat! sunt total dezamagita

    Marius

    (20 March 2011 - 21:53)

    @Dana – eu zic sa te uiti pe modul de acordare a premiilor si sa ne spui, la subiect, ce nu iti place.

    […] de la prima ediţie a festivalului FolkLung şi-au mobilizat ascultătorii şi prietenii să îi voteze, articolul respectiv fiind cel mai […]

    […] premiul de popularitate, care se câştigă după numărul de voturi date la următorul link: http://www.foreverfolk.com/2011/02/26/voteaza-premiul-de-popularitate-al-festivalului-folklung.html .   Cosmin Lauran are două piese calificate pentru acest premiu, “Alt […]

    […] premiul de popularitate, care se câştigă după numărul de voturi date la următorul link: http://www.foreverfolk.com/2011/02/26/voteaza-premiul-de-popularitate-al-festivalului-folklung.html .   Cosmin Lauran are două piese calificate pentru acest premiu, „Alt […]

    […] premiul de popularitate, care se câştigă după numărul de voturi date la următorul link: http://www.foreverfolk.com/2011/02/26/voteaza-premiul-de-popularitate-al-festivalului-folklung.html .   Cosmin Lauran are două piese calificate pentru acest premiu, „Alt […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.